lördag: förlåt..

hej  och jätte förlåt för att jag inte har varit inne idag!
det blev ju så att jag då i morse fick ett ryck -i vanlig ordning, och ville åka till birsta..

det blev dyrt.. men känade ändå ett par .. hahahahaha!!! jag är trött nu!
jag TJÄNADE ändå ett par tusen tror jag allt som allt.

ja, det var ju 70% rabatt både på akademibokhandeln och change.

eftersom jag har ett barn som håller på med europa så inhandlades det saker till det och sedan var jag tvungen att köpa lite underkläder på change..
deras b-h:ar kostar  ca 400:- spänn -ni fattar att man inte köper så ofta va?

iaf! jag gick ju in där nu då.. och hittade flera JÄTTE FINA saker, men jag kunde tyvärr inte ha allt..
men jag kunde ha en typ korsett -fast inte, den hade kostat 750:- förut och jag fick den för 250:-!
jag menar ju att den kommer jag att använda ofta! den var så skön på!

sedan köpte jag 2 bikiniöverdelar. en svart och en beige/vit-blommig variant. (kommer att lägga in bilder här om det sedan) +bilkinitrosa till den beiga.

ett par tröjor blev det åxå.

inne på change mötte vi även upp jonna och jörgen som kom med en present :).
jag fick  en charm till mitt armband! MUSSE PIGG!

tack, tack! (bild kommer givetvis sitta här i morgon..)

jag var helt slut efter den sejouren!
vi skulle ha tittat in hos fam. fniss egentligen, men det hann vi inte eftersom conny skulle på jobbet.

jag och tove stannar hos mor eftersom conny sedan ska jobba i härnta ikväll och då sover vi över  hos henne. ja, conny kommer sedan..

ja, my god! min mor är ju bara för underbar!
hon har då varit i spanien och shoppat loss -i vanlig ordning, på marknaderna.. hahaha!

alltså hon tror att jag kan ha deras b-h:ar som passar en myra!
jag försöker om och om igen att jag int ehar myrtuttar, men hon lyssnar ju inte..
hon har inte riktigt begripit hur man räknar ut en storlek. för er som vethur storlekarna fungerar kan ju räkna ut med njuren att jag inte har 120 D i storlek iaf.

så ser storleken ut iaf..

jag ska som sagt lägga upp bilder på allt i morgon.
tyvärr så har jag inget batteri i kameran så mysiga bilder från ikväll kan jag nog inte få till, men vi får se..

nu ska vi spela europaspelet och titta på robinson. 

jag hör av mig senare ikväll!



pok

 

Kommentarer
Postat av: Marika

Alltid kul o shoppa!

Ja kidsen skulle handla glass på OKq8 :)

2009-04-25 @ 22:51:23
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0