LÄNGD ..capslock.. längden på connys tunga

HAHAHAHAHAHAHA!
iblan blir det såååå fel!

jag satt och pratatde med toves pappa nyss via msn.
jag frågade om han hade varit inne på min blogg och sett kortet jag fått.. vi diskuterar det lite och så kommenterar joel bilden med diesels puss til conny.. hahahaha..

JOEL:-gillar bilden där conny blir väckt av diesel oxå... hahaha
JOA:   -ja visst är det fint?
JOEL:-så otroligt
JOA:   -vad tycker du om längden på connys tunga då? hahahahaha
JOEL:- HAHAHAHAHAHA
             du menar diesels??
JOA:   -jaa
            hahahahahahahahahahaha  (här fattar jag att jag -åter igen, har sagt fel..) hahahahahahaha!

oj nu måste vi fortsätta att göra bollar!        seee yah!                                                          pok    

Kommentarer
Postat av: Pappa Joel :D

Jaaaaa... längden på connys tunga får du allt hålla för dig själv... ;-)

2009-04-13 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0