läggdags..

klockan är nu.. 00.19 och det är dags att lägga sig..
har suttit nu sedan typ 22.30 men marika via msn/videosamtal och försökt fixa statistik till bloggen.. hahahaha!
hon sitter och försöker fixa med sin blogg och jag försöker fixa med min.. hahahaha! båda är så koncentrerade att man kollar att den andre är kvar ungefär en gång i halvtimmen typ..

hahaha! det påminner mig om när jag och en kompis -sandra, väntade barn samtidigt.. båda gick hemma i varsin lägenhet och ingen av oss hade varken körkort eller bil. detta gjorde ju att vi inte kunde umgås då heller eftersom det inte gick bussar m.m. och det enda sättet vi kunde ha kontakt på -i princip, var via telefon..

nu till det som jag tycker är så roligt då..

vi ringde till varandra typ exakt samma tid varje dag -hallå, VARJE DAG. det var precis när programmet knots landing började.

vi satt i varsin lur och sa egentligen ingenting om det inte var så att någon var dum eller om det var något annat extraordinärt.. då sa vi typ: -shit! -men fan vad dum han/hon är.. -men vilken idiot! eller liknande.. den andre svarade ja eller nej och så fortsatte vi tysta i telefonen tills nästa grej.. hahahaha...

hahahaha! det bästa var när programmet var slut.. då sa vi alltid: -nä nu har vi pratat länge, nu måste jag gå.. vi hörs i morgon! hahahaha! det var tider det..

fattar ni? varenda dag.. det  slutade när serien slutade sändas.. hm.. det var som om livet slutade med det nästan
-ja, om man bortser från ens barn och så. men ni som är normalbegåvade förstår nog vad  jag menar..

hm.. jag saknar dig  sandra..




jävlar! jag utlovade ju  en kalsongchock idag! vänta!

här är den! se och njut, det gör jag! ;) hahahaha!



jag vill med denna vackra vy över MITT stockholm (ni fattar va?) säga god natt och vi syns i morgon!      hahahahaha!
hahahahaha! fan vad jag kan vara fyndig när jag är trött
-tycker jag själv iaf.. hahahahahaha!

                                                                                                               pok 

Kommentarer
Postat av: nina

Lukas kommenterar: Va fult....får jag sånna?...va står det?...får jag sånna?.. e de Conny?...va fult!!...haha..

2009-04-03 @ 12:37:58
Postat av: joa

hahahaha! jag kan se lukas framför mig när han säger det!

men visst är han fin min conny?? hjärtat.. hahaha!

2009-04-03 @ 14:31:09
Postat av: Conny

HAHA heja Lukas!!!!

2009-04-03 @ 18:40:25
Postat av: Tove prupp!

HAHHAHAHAHAHAHAHAH...Lukas, jag gillade dina kommentarer...Heja,heja!



POK mamma!

2009-04-03 @ 19:54:39
URL: http://tovefyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0