kwällens bravader

ikwäll har vi spelat tv-spel, ätit (hemmagjord) pizza, gruppbloggatspelat näsflöjt och ätit glass!
tove är nu åxå på väg in i marioträsket och det har brunnit för conny, han har nu börjat spela näsflöjt.. eller försökt iaf.. hahahaha!

innan de bilderna kommer så vill jag bara visa hur fel det så ofta blir när jag är framme..
fotot är inte riktigt placerad där det ska vara..








1. mica har precis börjat blogga!
2. conny spelar supermario!
3. jag och mica spelar supermario!
4. conny spelar -försöker spela, näsflöjt! hahahaha! jag har det på film med!
5. diesel vill åxå vara med och leka och har tagit med sig sin bäbis.. söööt!
6. tove spelar supermario! ni förstår nog varför kortet är på sniskan va? hallå, det passar inte in annars!
7. tove igen..
8. ibland ser man lagomt bright ut när man bloggar.. hahaha!
9. jag och mica fick choklad av tove och blev omedelbart sockerhöga! haha! kolla in mica!
10. conny hjälper mica med bloggen.
11. tove bloggar..
12. mica spelar gitarr och sjunger lite.. jätte mysigt!

nu är det dax för lite tv-tittande eller nå't.. i morgon ska jag göra inlägget från eurodisney då tove fick idolbilder med flera ur narnia2! skit häfftigt!

vi syns i morgon!                                                                                       pok

Kommentarer
Postat av: pruppen

Hej mamma, det var väldigt roligt!



POK!

2009-04-15 @ 12:18:36
URL: http://tovefyi.blogg.se/
Postat av: PRUPPEN!

Jepp!

Hoppas att du gör det , puss!

2009-04-15 @ 12:20:07
URL: http://tovefyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0