kwällen -so far..

klockan är redan 00.10 och vi (alla utom conny -för han jobbar ju..) sitter och tittar på tv och surrar..

oj, nu kommer emma med en lätt lite hög med bröllopsfoton.. jag skojar inte om det är ca 1000 bilder!
alltså det skulle conny veta som mobbar mig för att jag tog typ 690 foton på en 5-dagars semester..

måste ju lägga upp en bild på mig och emma som visar rätt bra hur vi blir när vi träffas.. hahahaha!
fler bilder kommer jag att lägga in i detta inlägg i morgon när vi kommer hem och det finns mer tid..



hahahaha! måste ju säga att vi har varsin jacka på oss, det är bara det att de ser väldigt lika ut.. på luddet alltså..

sedan är det emmas verk att det ser märkligt ut med bokstäverna i förra inlägget.. faktiskt..

nu ska jag titta på bröllopsbilder medans tommy sitter och fiser i fotöljen mittemot.. FY TOMMY!




                                                                                                                                      pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0