kväll hos korken

hahaha! ikväll blir det korken med familj! gud vad roligt och länge sedan vi umgicks!

ja, hon heter ju inte korken utan det namnet fick hon av mig när vi var iväg på någon kurs  i början av vår bekantskap.
nu hör det till saken att ingen av oss drack speciellt mycket då den kvällen hon fick sitt namn..
jag drack typ 1 glas rött och hon en halv cider -till maten.

efter maten blev vi bjudna till en 3:e kursdeltagare på ett glas/mugg vin på rummet.
jag och den 3:e deltagaren tog varsin mugg med vin, korken ville inte ha först..
det respekterade vi, fortsatte prata, smutta på vinet och så där..

efter ett tag så brann det till för korken och hon skulle åxå ta lite.. hahahahaha!
LYSSNA på det här:

hon tar en mugg i den ena handen och vinflaskan i den andra.. vänder upp och ner på flaskan för att hälla i muggen.
problemet uppstår när hon vänt på flaskan och det inte kommer något  vin.

hon tittar på flaskan, muggen, flaskan igen och ställer ner den..

jag sitter ju mittemot och ser detta, säger till henne:
-det går lättare om du tar av korken på flaskan.

hahahahaha! jag måste ju säga till hennes försvar att hon trodde att det var en kork-kork och inte en skruv-kork som det faktiskt var.

korken är en superpulla som jag har delat många skratt med! tack för att du finns pullan!

ska se om jag får till ett kort med henne.. ;)

nu ska vi göra oss i ordning så vi hörs senare!                                        


                                                                                                                                                                             pok

Kommentarer
Postat av: Cårny

Ses snart..........................

2009-04-11 @ 22:06:22
Postat av: Jonna

Koorrsschheenn!!! =D

2009-04-14 @ 10:47:51
Postat av: joa

hahahaha! jonna, du lider av seriösa tvångstankar.. hahahaha!

2009-04-14 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0