kalsongchocken

till er som inte har högre tankar om mig och funderar -eller bara suckar, över min fina kalsongchock och varför jag har lagt in den så ska jag tala om för er att det är min CONNYS STJÄRT i dem och de är den senaste presenten i ordningen..
varför skulle jag annars sätta in ett foto på en stjärt i kalsonger?? hahahahahahaha!

till er som tycker att det var en söt stjärt och justa kalsonger:  visstt var det/de!

det  är inget fel på stockholm, det var inte därför jag satte in kortet.. jag var lite över trött och tyckte att det var ett roligt sätt att skriva till bilden! hahhahaha!        tom conny skrattade.. faktiskt. på riktigt.

detta är ju min blogg och jag skriver vad jag vill, men jag vill heller inte stöta mig med någon för mycket, så därför denna förklaring.
därmed åxå den sista för gillar ni inte det jag skriver..  synd för er, detta är jag..  hahahahaha!

NU blir det rastning!                                                                           pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0