jösses!

shit pommes frittes vad klockan är mycket!
jag som ska upp tidigt i morgon och sitta i möte heeela dagen!

hoppas dessutom på ett intressant samtal.. vi får se vart det leder..

ja, just det ja.. jag åkte förbi en kompis då på vägen hem från birsta.. jag brukar göra det när jag inte sett henne på länge  och bara säga hej från bilen typ..

nu gick det inte för hon var ju tvungen att gå på toa strax innan så hon kunde ju inte ens svara i telefonen när jag ringde för att tala om att vi var utaför.. :(

vem går på toa den tiden på kvällen?


nu måste jag  sova..




pok


Kommentarer
Postat av: Marika

Vadå går du aldrig på toa på kvällen???

2009-04-29 @ 09:23:43
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0