fredag: jag har gjort det igen!

men att jag alltid lyckas?!

i tisdags ringde chefen för en instans som har med basnämnden att göra.
hon frågade om jag hade fått informationen att det skulle vara ett möte på torsdag, att det fanns 2 datum..

jajamen! sa jag, det har jag redan skrivit upp och det hade jag faktiskt.

det var i tisdags.. i onsdags kom tove och sa att hon var lite orolig för provet efter lovet..
-ingen fara, vi tar en dunderdag med geografi på torsdagen gumman..

ni fattar va?

vaknade nyss i mastodont panik och inser att jag har missat mötet! HELVETE!

och inte nog med det, jag missade ju med det åxå arbetsutskottet på eftermiddagen!!
slängde mig på luren och ringde till korken och hon hade heller inte varit, men hon hade sagt till om det..


jag blir så trött.

enda trösten är väl att jag gjorde ganska mycket för min dotter igår iaf.. ♥

nu är det frukost och sedan lite geografi igen, tove vill "leka" med länder och huvudstäder. hahaha!


pok


Kommentarer
Postat av: Linda V

Jaha...arbetslös men kan inte komma ihåg ett möte! Lär din dottr ansvarstagande med johanna när du ä så duktig på att klippa och klistra :)

2009-04-17 @ 11:53:42
Postat av: joa

men hallå! det är ju dte jag gör.. skola framför allt! hahahahaha!



pullan betyder allt vettu! pok

2009-04-17 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0