jag blir så JÄÄÄVLA trött!

satans jävla helvete vad jag blir trött!

uta att berätta för mycket, så mår en vän väldigt dåligt och jag vet inte om jag kan rädda vederbörande och det gör såå ont..

jag blir så jävla arg när jag ser hur en människa som är alltså en psykopat kan hålla på och förstöra för en annan människa och komma undan med det.

jag klarar inte av att stå vid sidan och bara titta på och låta det hända. jag kan inte. det hör inte till min natur!

vad är det för samhälle vi lever i där folk inte klarar av att sköta sina arbeten och hindra att det blir som det blir?!
hur svårt är det att sköta sitt jobb?

sedan kan jag bli så jävla arg när jag sitter på information som jag vet skulle göra skillnad och som jag vet att jag inte kan använda, för att göra så att det blir vad det borde..

eller arg och arg.. jag blir så ledsen när jag inte kan hjälpa dem jag tycker så mycket om och som jag vet har både lag och moral på sin sida.. men orkar inte kämpa för det som är rätt, deras rätt och som tillslut har knäckt dem.

att se en människa som har varit så underbar från början och sedan bli så knäckt att det inte finns något kvar..


jag tror att jag måste sl.. jag vet inte vad jag måste..  ..jo det vet jag och det är att jag själv ALDRIG ska knäckas till den graden att någon får mig att göra något jag inte vill. sedan spelar ingenting någon roll om det brakar åt söder.. så länge jag har min dotter kan ingen skada mig.

ja,ja.. familj och skit är åxå bra, men min dotter är prio 1 och så är det bara.

jag hör av mig i morgon när jag har varit på sta'n och försökt fixa det jag måste.. jag måste försöka iaf. en sista gång.







pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0