hemma!

nu har vi precis kommit hem från jonna och jörgen..
jösses  vad mättande pannacottan är! vi gjorde dessutom dubbel sats för att vi var så många!
det blev drygt en portion/man.

vi hämtade upp tove 00.10 typ och sedan åkte vi hem.

på vägen mellan toves kompis och oss höll conny på att köra över  2 skogsmöss och 5 löv!
det var på vippen att jag orsakade honom ett nervfel -stackar'n..
fast det var ju inte meningen.. jag blev lite skrämd bara, av farten de kom med! my god! både turbomöss och turbolöv!

ikväll har även 2 naglar och en lins gått sönder.

naglarna var mina men linsen var jonnas. det gick sönder inne  i ögat dessutom!

1. här är fam.. jonna, jörgen och thimmy.
2. här har ni den trasiga linsen.
3. om någon kan se biten som sitter kvar i jonnas öga, var vänlig  och kontakta vederbörande så hon kan få ut den!
den gör ont!




sedan vill jag bra avsluta dagens inlägg med ett litet meddelande till conny:

-FIXA FÖRARDÖRREN PÅ BILEN! det är jobbigt att ta fågelvägen från baksätet eller passagerarsidan!



KLOCKAN ..capslock.. klockan är nu mycket och jag är supertrött.. måste sova en stund nu..
imorgon hoppas jag att vi hinner göra lite mer med geografin! en HEL DAG som jag och mitt barn inte har tjaffsat! x2!
ja, 3 om vi får meed morgondagen ;) vi får hoppas på det bästa.. hihi..


                                                                                                                                    pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0