hemma från härnta

hej, nu är vi äntligen hemma igen..
my god vad jag är trött! alltså jag är så trött att jag kräks snart -igen!

men, det gick iaf bra i härnösand..
ja, det började inte bra, för conny hade tagit tian jag hade i börsen -vilket kostade mig 75:- i nagellack, som jag skulle betala parkeringen med.
det måste ju vara hans fel.. eller hur? hahaha!


de nya lacken är vårinspererade och jättefina! tove tänkte på fru fniss när hon såg dem.. hahahaha! känner du igen 2 av dem emma? ;) 
iaf, sedan träffade vi connys kollega på sta'n. jag gick på kallings och köpte mitt nya fina armband och handklovar -som önskat.






sedan gick vi till h&m där vi köpte nya fillingar till conny och ett par till vår käre kollega. tyckte liksom att det var dax att han fick ett par hulkenfillingar han med.. ;)



efter det gick vi till rutiga duken och tog en fika. där mötte vi även fam. fniss granne.
jag kan säga att jag var sjukt trött vid det här laget!

efter fikat sade vi hej då till m. och sedan gick vi till bilen och åkte hem.
syns det hur fruktat trött jag är?? hahaha!



på vägen hem såg vi vitsippor och jag grisnitade i vanlig ordning varpå tove höll på att sätta flingpaketet (ja, tänderna) i instrumentbrädan.. ja, om hon hade varit så lång då. hahaha!



när vi kom hem fick jag min andra present av conny.. mitt hjärta..
my god, en ny mobiltelefon! eriksson T700 (min andra stänger bara av sig hela tiden, så det var ju iofs dax då..)
en rosa. jätte fin är den! my god, jag är ju nästan lite tjejig nu!



tove fick åxå en liten present av conny.. hon fick en veckas surfande av honom!

my god, det har varit en alldeles underbar dag idag (jag är fruktansvärt trött men jätte glad) och det ska bli sååå mysigt att krypa upp i soffan med min familj och bara mysa ikväll.. ♥

brb!



pok

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilka fina presenter du fått idag! :)

2009-04-23 @ 23:03:45
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Joa

sv: jag vet! visst är de fiiina? :)är såååå glaaad!

2009-04-23 @ 23:23:07
URL: http://joafyi.blogg.se/
Postat av: mica

jättefint armband!

2009-04-26 @ 17:41:10
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0