härnta nästa!

när telefonen ringde i morse så var det en kollega till conny som har blivit sjuk och frågade om han -ja, conny alltså, kunde ta hans pass på krogen ikväll.

GIVETV IS!

JAG RINGER UPP ..capslock.. ringer upp fam fniss och frågar om de vill ha sällskap idag då medans conny jobbar..
tänkte att det kunde vara roligt för emma att få uppdatera sin blogg, nu när hennes internet har legat nere ett par dagar..

JAAAAAAA! fick jag till svar.

jag är inte säker på om det är mig eller min dongel hon är ute efter -emma..

så nu ska vi iaf ner då ra och dessutom är det GRILLPREMIÄR då! GOTT!!
JAG SKA BAR HOPPA IN I DUSCHEN.. capslock..som sagt, hoppa in i duschen då ra och sedan bär det av tilll härnta!

jag hör av mig senare när vi har kommit ivag  och sitter i bilen!     



pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0