guidning av marika..

marika håller nu på att hjälpa ett stolpskott att fixa till detta med flera bilder/inlägg. TACK för det pullan!



bilderna som ligger ovanför denna text:
1.emma sitter vid sin "dator" och min står bredvid.. hahahahaha!
2.en "förstoring" på emmas "dator"   hahahahaha!
3.emmas dotter leija med sin första  glugg -emma drog ut den!
4.conny leker med fniss telefon och fniss försöker göra eld i kamminen. det gick bra.
5.första videosamtalet jag n... nä, inte första -det hade jag med linda, men det andra jag någonsin har haft! med på 
   samtalet var ninas dotter maja och hos mig, emmas dotter leija och sonen jacob.

 

1.så här glad var tove över att jag fick en ny dator.. pullan..
2.kolla in månen! visst är den fin? jag tycker att det blev ett mysigt foto eftersom det är så ljust ute men månen syns
3.conny är fruktansvärt koncentrerad!
4.instrumentpanelen som lyser som en julgran  pga alla fel.. -jävla batteri!
5.jag i klänning! visst är jag fin?!

pga dataproblem som gjorde att sidan blev en miniatyr måste jag avbryta för att styra upp det som blev fel.. hahahaha!! conny sitter och skäller på mig och vill att jag ska spara, samtidigt som jag pratar med marika via msn-vidoesamtal.                                    jag återkommer men nästa inlägg a.s.a.p!                              pok

Kommentarer
Postat av: mica pica pö

fin du var i klänning!

2009-04-01 @ 23:40:57
Postat av: joa

tck pullan! när kommer du och hälsar på oss/mig då?

2009-04-01 @ 23:59:51
Postat av: Tess

Skriver en artikel hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram

2009-04-02 @ 00:15:04
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0