god natt mina vänner..

jösses, kollar på klockan och ser att den är redan 23.33.. shit.
kommunstyrelsen börjar 8.30.. my god.. fattar ni att ett möte ska börja den tiden?! det är ju rent okristlig tid!

jag glömde förresten att lägga upp de senaste tillskotten på kalsongfronten som min älskade har fått.. gör det nu innan jag ska gå och sova. hjärtat ligger redan och sussar här bredvid mig.. :)

såhär ser framsidan ut på dem ni fick se PÅ honom härom dagen.. jag ska faktiskt säga att det är få som kan bära upp ett par som dessa.. min kille gör det! ;) love u..



toves omedelbara reaktion på dessa nedanför: ååå det är ju MANGA! COOLT!



kallingarna finns på H&M..

nä, nu tar mina krafter slut och jag ska trots allt upp i okristelig tid i morgon så jag säger god natt och sov gott, vi syns "i möra" som pullorna uppe vid stugan skulle ha sagt.. hahaha!

                                                                                                                                        pok

Kommentarer
Postat av: Maria

Prova åka hemifrån klockan 06.30 innan du börjar prata om okristligt tidigt....gääääääsp =P

2009-04-07 @ 09:39:20
URL: http://airams.blogg.se/
Postat av: joa

men hallå.. allt före 10 är faktiskt okristligt!

sedan att man har ett jobb man måste upp till.. ja, vissa har mer eller mindre tur.. hahahahaha!



ska tänka på dig när jag kliver upp i morgon vid.. hm.. jag tror att jag ska äta frukost i sängen och sedan titta på en film -i sängen.. hahahahhaaha! nä det ska jag inte, men jag ska SOVA UT.. pok

2009-04-07 @ 20:16:49
Postat av: Linda

jaha..jag måste ju bara bräcka er...kliver upp 05.10 och åker hemifrån 05.55

2009-04-07 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0