fredag: långfredag med sol!

god morgon allihopa!

f*n vad skönt det är att vakna upp och det faktiskt är ljust ute!
idag är det alltså långfredag och snart kommer pappa in och äter + umgås lite med oss idag!

jag vill ha en typ av påskmiddag där vi har typ prinskorvar, janssons, ägg, sill, m.m..
sedan SKA jag/vi göra påsk-chokladbollar.. eller wienerbröd som de säger på sunes sommar.. hahahahahaha!

jag höll ju på att glömma det fina korten jag tog när diesel väcker sin älskade husse.. tänk att få vakna så här mysigt!:



puss på dig pappa! / diesel ♥
det där kallar iaf jag en riktig tungrullare!

                                                                                                                     pok





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0