fredag: ingen bil, inga planer

shit pommes frittes, det är redan fredag!

när jag skulle skiva första inlägget igår var jag tvungen att kolla kalendern i mobilen för att veta vilken dag det var.. my god..

fredag.. jag har funderat på en sak: BLOGGJUNTA
alltså det måste ju bara vara den nya syjuntan -eller hur? fattar ni vad roligt att sitta några stycken tillsammans och påta på med sina bloggar samtidigt som man kan hjälpa varandra med tips eller dyligt.. en fika vid halvtid kanske och sedan fortsätta.. skulle det inte vara kul?




hahaha! my god!
alltså jag har då ett nummer som folk tror att någon ove har... jag brukar få sms ibland som är adresserade till honom. hahaha! jag fick för någon månad seda ett "grattis på födelsedagen-sms". 

ok.. hm, jag fyller ju år i april då, så detta måste vara ett fel..  jag svarade tack men att det var inte än typ.. sedan frågade jag vem som skickade det och vem som "fylllde år".. jo det var  ove och siv var den som hade skickat det..
ni fattar va? 

senast var det ett grattis-sms från kina. sådana gånger är det synd att jag inte har hans nummer så jag kan vidarebefodra dem..

iaf, nu ringde det en tant som ville prata med honom och det är ju lite svårt, då jag inte har honom här.. typ.
jag sa som det var och frågade om ho hade rätt nummer.. jajamen! hon hade minsan varit noga att skriva ner rätt nummer och det hade hon, det var bara det att hon hade skrivit ner mitt rätta nummer.. hahahahaha..
jag bad henne iaf att hälsa att han hade fått ett grattis-sms från kina och det skulle hon.. my god..

nä, nu ska jag fika och sedan lägga en make-up. lägger in en bild med skuggornas namn sedan.  tills dess:         pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0