facebooks fördelar

alltså dte där med facebook..


jag måste ju bara säga det medans det är i tiden liksom.. jag tycker att det är toppen med facebook! ta  bara nu när jag fyllde år. my god, det var ju en hel armé  som grattade mig på min födelsedag!


och jätte många som man inte trodde skulle orka bry sig att ens orka ta sig tiden att göra ett litet inlägg heller!


jag blev iaf sååå rörd när jag såg alla idag innan jag gick och lade mig..


hahaha! det är ju lite roligt åxå då att vissa har skrivit pullan.. som vissa kollegor till särbon.. hahaha!
jag måste ju säga att det att det är min särbos syster som har kommit in i mitt liv med det begreppet..

men jag har förvaltat det väl och spritt det med kärlek i min omgivning! jag tror inte att en enda själ har kommit undan det..
hahaha! det är så roligt för det händer att när folk pratar med varandra efter att de har umgåtts med mig lite..

-tjena pullan!
-du har pratat för mycket med johanna.

hahahahaha! det är love det!

just nu känns det som att jag vill dra ut på detta ögonblick så lääänge det bara går.. det är ju heeelt underbart att vara inne i dimman för att sedan ge upp kampen mot john blund och falla in i zzzzzzland..
och veta då när man ska sluta åxå, så inte tåget går och man står kvar på perrongen och helt plötsligt är riktigt pigg och sedan inte kan somna då..

jagmenar det är ju inte heller bra! jag ska nog ta tåget nu.. gääääsp..




se la vi liksom.

god natt mina små pullor!

nu är det över, för den feta damen i sängen sjunger...    la la la la lal la al al al lal a lal a lala ..



pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0