ett löfte är ett löfte..

hm,  alltså jag skickade iväg henne med kartan -innan den ens var färdig då, för att plugga lite..
lovade henne att få blogga när hon kunde alla länderna.

det borde ju ta ett tag, liksom.. -eller hur? hon kom tillbaka nu efter 5 minuter och kan varenda litet land!
my god! så, ett löfte är ett löfte och när hon kommer hem från sta'n så ska hon få blogga lite.

jag trodde bara att det skulle ta liiite längre tid..  ;)

såhär såg hon ut när hon hade visat klart.. hahahaha!



pok

Kommentarer
Postat av: Harriet Bergström

Ja,den gesten känner jag igen.Kanske befogad när modern fått för sig att Pruppen skulle vara "trööög" med inlärningen.Men icke så!! Heja på,meramera!!Fast en eloge bör väl tillägnas "den ömma modern" eftersom hennes engagemang i dotterns förkovran är berömvärt.Tumbs up,Joa!!!!

2009-04-16 @ 22:14:12
Postat av: monica

Tack för titten=)

kikar tebax, alltid kul o kolla in nya bloggar

2009-04-16 @ 22:21:36
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: joa

hahaha! det handlar ju inte om att hon skulle var a"trög" hahaha!

det är bara mycket roligare att lära sig på detta sättet.. sedan engagerar jag ju mig i hennes skolgång harry.. puss på dig pullan! vi kommer ut någon dag och visar vad vi gjorde..

2009-04-16 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0