en skitsak..

jag säger bara: satan!

jag var lite för kaxig när jag drog till härnta igår..

ingen fara.. ingen fortsatt magsjuka.. bara lite kramper i magen.. typ.
har fruktansvärt ont och jag orkar inte göra något mer än sova..

saken blev ju inte bättre av att jag inte har kunnat komma åt min blogg på typ HELA dagen!

men jag hoppas att jag kan återkomma lite senare.. conny jobbar hela kvällen, så skiter det sig igen så syns vi mellan 18 och 19.

nu ska jag vila lite.. helt slutkörd..

men jag har iaf ett jätte fint armband med handbojjor!! :)

och ny telefon.

ska bara in en sväng på msn nu och fixa något åt emma.. hon ska hjälpa mig med min bakgrund.. yippiiii!  love her!

pok

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla tulle skrämmer vi det onda BU...

2009-04-24 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0