nemi

hahahaha! hon är ju helt underbar!!

http://channels.msn.se/serier/

alltså ta bara strippen från 2009-03-22 jag känner igen mig ganska mycket där..fast då är det mer cyan jag tänker på..
iofs så känner jag igen mig mer eller mindre i allihopa.. hahahahahaha!
ni som redan känner mig och framför allt irl kommer att förstå vad jag menar.. hahahahahaha!

nu ska vi iväg en stund så jag återkommer sedan.

har ni inget annat för er så gå in på hennes sida och roa er kungligt en stund..

                                                                                                                                                                              pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0