bloggportalen

ja, då var man registrerad där med..
hahahaha! helt otroligt vad svårt det är att göra en presentation av sig själv!

man kan säga att en mycket kort variant av den blev: doris (hitta nemo) möter xena -krigarprinsessan.
hahahaha! ja, vad ska jag säga? det är ju så! jag har tom kompisar som kallar mig för doris! en son till en av dem vet inte ens  vad jag heter egentligen.. de kan fråga: -ska vi gå och hälsa på johanna? -vem är det? -men, doris! -jaha!

jag finns iaf då på bloggportalen och vill ni se vad det står i min presentation, så gå in där, sök antingen direkt på joafyi eller under kategorierna: föräldrarskap, humor eller vardagsbetraktelser..

jag hoppas att jag har gjort en bra presentation iaf.. ni får som vanligt gärna säga vad ni tycker.. :)

                                                                                  pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0