god natt -min skatt..

det brukar jag alltid säga till tove när jag går in och pussar henne på kinden när jag går och lägger mig..
jag inbillar mig att hon sover bättre och gör hon inte det så är det iaf så mysigt att få snusa på henne och säga de små orden..

nu kommer det 2 dunder-dagar för mig.. först måndag -tinget mellan 9.00 - ca17.00 hoppas jag iaf..
sedan är det kommunstyrelsen på tisdag mellan 8.30 - ca 16.00..

gud vad roligt det ska bli! när man är arbetssökande så är iaf jag jätte glad för det lilla som händer!
sedan får jag se om jag får följa med marika till sollefteå någon dag med.. jätte kul!

ja, förresten, mom (matte o marika) har ju ett nytt jätte fint sovrum! ni får gå in och kolla.. hon finns länkad.

imorgon kommer det att bli morgon, lunch och middagsbloggande..
jag kommer att sitta i rätten och kommer inte att kunna gå in så mycket.. men men. jag får se om jag kan kompensera med ett par foton från insidan kanske.. vem vet.. ;)

ja just det!!! JAAAAAA!!! JAG HITTADE MITT TELEFONKVITTO SOM JAG TAPPADE BORT!! MY GOD, VAD NICE DET KÄNNS!!

jag har inte orkat skriva om det för jag fick så'n ångest när jag kom på att jag kanske hade kastat det.. men icke!! jag hade lagt det i min handväska..

titta vilket fint kvitto!!



haha! om det nu är någon som funderar  så har jag givetvis redan laddat telefonen.. hahahaha!
jaja.. jag vet. det skulle kunna ha hänt och därför skriver jag nu att det är ordnat.

så, nu ska jag sova så jag orkar gå upp i morgon..                                                                         pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0